Thursday, September 10, 2015

.:: Projek DIY ~ Meja Study Ikea ::.



Assalamualaikum

Sebelum saya post gambar bilik anak2 yg sudah siap dikemas ...

Mari nak share idea DIY siket ...
Saya berterima kasih sgt2 kepada belog ni yg sudi share idea...

Idea utk memulihkan balik brg2 yg buruk ... mejadi baru semula
(ehh betul ker ayat tue hahaha)


Lihat saja meja ikea nie ... dulu putih bersih suci .. hahaa
sekorang comot diconteng dek adek abid 
selamat dh smua ... 

Mata mummy mmg x boleh tgok ... hajat nak beli alas meja ...
x jumpa yg sesuai ... lagipon kalau alas meja ... ditarik2 dek adek abid ..
habes smua khazanah atas meja jatuh ... berderai ...

Bila baca belog MUM-TO-5

terus ajak en suami g MR DIY

Saya g branch Selayang Mall ... beli wallpapper  ...
lupa pulak nak amik gambar ...

meh pinjam  satu gambar en google ... :p


gambar dr en google ... maaf tuan empunya gambar ... saya pinjam :)

Macam nie la rupanya ... mcm2 corak ... ikut citarasa :)
harga segulung cuma RM 3.50 ajer
Cukup2 utk saya balut meja Ikea saya :)..

Dan hasilnya ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Yeeaaaayy !!!

Nampak mcm baru belikan ... hahaha

Terima kasih en suami tolong buatkan ... senyum2 bila tgok hasilnya

Itulah kuasa Wallpaper hehehe
menutup segala kotoran degil hehehe


Thanks for reading this entry :)

Ikhlas,
Mummyaza


No comments: